Re: Odwrocony obraz!! Debilna grupa

Autor: PRL (prlalfa_at_tlen.pl)
Data: Mon 22 Apr 2002 - 10:53:41 MET DST

On Wed, 17 Apr 2002 10:50:17 +0200, "Mir" <mir_at_ds13.agh.edu.pl> wrote:

>Bardzo Âśmieszne!!
>Wiedzia?em ze szukajÂąc na ten grupie porady to pomy?ka. Jak mo?na znale??
>jak¹œ konkretn¹ odpowied? w stadzie debili z humorem grabarza!!
>A tak ?eby poedukowa? was troche debilki to powiem wam co to by? za problem.
>OtĂł? przez przypadek przycisnÂą?em klawisze ALT+R i wtedy obrĂłci?o mi obraz.
>Sprawdzi?em dobrze funkcje karty graficznej i karta graficzna realizuje
>odwracanie obrazu o 90 i 180 stopni. Wi?c wszystko ju? gra.
>?egnam debilkĂłw
>Powodzenia w nauce w hufcu!!!
> [...]
Ma facet poniekad racje.
Czytam watek od poczatku i to co zobaczylem do tego posta to debilne
odpowiedzi... bez urazy dla nadawcow ale jak inaczej mozna potraktowac
odpowiedz "moze masz zwierzatko"? Ja np. wiem o co chodzi , ale kolega
nie-debilny niestety nie wie.

Heh ...stad konkluzja :
wiedziec = byc debilem
nie wiedziec = byc ... inteligentem? :)