Re: Odwrócony obraz!!

Autor: Mir (mir_at_ds13.agh.edu.pl)
Data: Wed 17 Apr 2002 - 10:50:17 MET DST

Bardzo śmieszne!!
Wiedziałem ze szukając na ten grupie porady to pomyłka. Jak można znależć
jakąś konkretną odpowiedź w stadzie debili z humorem grabarza!!
A tak żeby poedukować was troche debilki to powiem wam co to był za problem.
Otóż przez przypadek przycisnąłem klawisze ALT+R i wtedy obróciło mi obraz.
Sprawdziłem dobrze funkcje karty graficznej i karta graficzna realizuje
odwracanie obrazu o 90 i 180 stopni. Więc wszystko już gra.
Żegnam debilków
Powodzenia w nauce w hufcu!!!
Widać że nikt was nie nauczył zasady że jak sie nie wie to się siedzi cicho.
A kto by miał jak rodzice to fajne chłopaki i debile jak dzieci!!