Abit BE6 II i kondensatory

Autor: Raffa (rafalw_at_interia.pl)
Data: Mon 22 Apr 2002 - 07:47:57 MET DST

ostatnio owa plyta zaczeła robic mi różne "numery" typu nie wlączanie sie,
pote sama wylączala sie (coś ala ośpienie) w końcu zdechla
po drodze wymianiem zasilacz sądząc ze to to
w końcu wyjąłem ją z obudowy i patrze a trzy kondensatory przy procu
wybrzuszone i podniesione do góry

jaka jest szansa ze da sie to jakoś naprawić ???
mozna takie kupic ???
zrobi to byle elektronik ???

kondensatory to pierwsze trzy 1500 mircoF 6,3V stojące przed rzędem
kondensatorów tuż przy slot1 (jak by ktos znał tą płytę na pamięc)

co moglo byc powodem tego ze siadły ??

pozdrawiam