Re: Podział dysku - poradźcie jak zrobić najlepiej

Autor: Mr Snake (snake134_at_wp.pl)
Data: Sun 21 Apr 2002 - 21:46:40 MET DST

Jeśli chcesz Linuxa to postaraj się o inny mały dysk na niego i nie
uruchamiaj tych dysków na raz!! Jeśli się słabo znasz to możesz porypać
wszystkie systemy!!!. Ja bym zrobił tak: C:\ win2000, D:\win98se, E:\ na
inne pierdoły. Nie polecam Win XP(jeszcze nie jest dopracowany!!) Aha.
Najpierw zainstaluj 98se później 2000 bo w przeciwnym razie 98se zgubi Ci
2000 i później trzeba naprawiać go z płyty a po co? Miłej zabawy :-)

Użytkownik <elwitjam_at_poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
> Cześć!
> Mam HDD 30GB i zastanawiam się jak go podzielić. Chciałbym korzystać z
Win98