Podział dysku - poradźcie jak zrobić najlepiej

Autor: elwitjam_at_poczta.onet.pl
Data: Sun 21 Apr 2002 - 18:58:56 MET DST

Cześć!
Mam HDD 30GB i zastanawiam się jak go podzielić. Chciałbym korzystać z Win98
oraz Win2000 lub XP a w przyszłości z Linuksa. Myślałem o 4 partycjach-2 na
systemowe,1-na programy,1-dane.
Jestem zielony jeżeli chodzi o Linuksa i dlatego zamierzam trochę się
podszkolić w tym temacie. Pod Linuksa słyszałem,że należy zostawić wolną czść
dysku nie przyporządkowaną do żadnej partycji, ale ile GB ?
Proszę poradźcie jak zrobić najlepiej w tym przypadku. Jakie jest Wasze zdanie
czy Win2000 czy XP?
Pozostałe parametry kompa: PII 350 MHz 196MB RAM

Z góry dziękuję za wszystkie porady.
Pozdrawiam
           WITO