Stary procek, zasilacz i ... ciep³o

Autor: kriknet1_at_poczta.onet.pl
Data: Sun 21 Apr 2002 - 20:30:37 MET DST

(pisze ten list drugi raz bo pierwszy chyba niedeszed³ na grupe)

Wiatm !!!

Mam ma³y problem. W domu zainsalowa³em sieæ LAN. Jest ona pod³aczona do sta³ego
³acza. Puki co ca³a ta moja sie to wielka prowizorka. Chce postawic co¶ na
kszta³ rutera (pisze na "kszta³t" bo jeszcze nie wiem co to bedzie). Maszyna
która bedzie sie tym zajmowa³a to P166MMX. Jest ona zainstalowa w bardzo ale to
bardzo starej obudowie. Z grubsza j± opisze jest WIELKA ma 50x49x15 cm ma
wielki zasilcza tak 2,5-3 razy wikszy od normalnych o mocy 150W. Urzy³êm takiej
ze wzgledu na jej wielko¶æ i ilo¶c powietrz jaka sie w niej mie¶ci. Mam z t±
maszyn± jeden zasadniczy problem strasznie warczy w nocy (tzn. wiatraki s±
sprawne ale wnocy ten dziek sie niesie). I tu sie pojawija moje pytania:
1. Czy jak zdejme wiatrak z procka i zostawie radiator to bedzie bardzo ¼le.
Czy jak za³orze jaki¶ nowy radiator z tych nowych bardzo du¿ych bedzie móg³
balszak tak dzia³c bez zak³uceñ.
2. Moje drugie pytane kieruje przedewszytkim do tych co moze widzieli opisany
przezemnie zasilacz. W niego jest wbidowany wielki wiatrak. Ale jak sprawdzic
czy bedzie móg³ dzia³æ bez zak³uceñ jak go zdejme.

3. To jest dlamnie warzne dla mnie pytanie. Blaszka stoi w miejscu do kturego
sie æierzko dostaæ i bliko firanek (bardzo blisko) czy istnieje realnie
niebspieczeñstwo ze wyniuku manipulacji i zdjecia wiatraka zasilcz moze sie
zapliæ.

Z góry dziekuje i pozdraiwam

                                                          Krik

--