Re: Dolewanie tuszu-Canon S400.

Autor: KarolGT (KarolGT_at_interia.pl)
Data: Sun 21 Apr 2002 - 16:46:36 MET DST

Ja nalewałem do BJC-3000, i świetna sprawa... BJC-3000 to poprzedna wersja
> S400...

O fajnie, ze ten watek sie znowu rozwinal i to nie ja to zrobilem, w kazdym
razie ja mam drukarke Canon BJC-2100, a to wszytsko chyba z jednej paczki i
czarny tusz napelniam tuszem do stepli czarnym, dziala idealnie, tylko, ze
trzeba troszeczke dluzej czekac, az to co wydrukowalo sie wyschlo, bo
inaczej mozna ziamaziac rekami, ale oplaca sie, koszt jest mniej wiecej taki
- mala flaszeczka (250 lm) czarnego tuszu do stepli kosztuje +- 6 zl, i na
kilka razy starcza
nalezy tylko pamietac, zeby w pudelku na ten czarny tusz zrobic od gory
dziure, aby sie cisnienie wewnatrz tego czegos wyruwnywalo i bedzie extra
teraz kombnuje z kolorami, czerwony i niebieski drukuje u mnie extra, tylko
nie moge nigdzie kupic ZOLTEGO TUSZU DO STEPLI , moze ktos jest z Krakowa i
powie mi gdzie taki mozna kupic, bede bardo wdzieczny.

--
Pozdrawiam.