Re: wymiana monitora bez przyczyny?

Autor: badworm (nospam_at_post.pl)
Data: Sat 20 Apr 2002 - 00:03:33 MET DST

Benito wrote:
> Media Markt - mozesz wymienic sprzet na inny w ciagu 7 dni, o ile nic sie
> nie zmienilo. Przy okazji mozesz porownac jakosc wyswietlanego obrazu -
> rozbieznosci sa strasznie duze. Jak kupowalem nowa 15 sprawdzilem dosc
> dokladnie. Najgorszy obraz byl na Optiview i Sampo. Kupilem HP -
> wyprzedawali po 499 zl. Nie ma OSD, ale to do niczego mi nie potrzebne.
A fe! Tam na pewno monitora nie kupię! Po pierwsze nie mają tych,
które mnie interesują, po drugie nie mam zamiaru wybierać spośród 5
monitorów, które stoją na półce i chodzą non-stop(nie wierzę w to, że
przyniosą mi co najmniej 3 sztuki i pozwolą się moniotorom wygrzać
przez min pół godziny), po trzecie mam jeszcze inne powody, o których
nie chcę tu pisać, a które sprawiają, że raczej w MM juz nie nie
kupię.

--
Pozdrawiam          Bad Worm
badworm<małpa>post<kropka>pl