Re: wymiana monitora bez przyczyny?

Autor: Benito (WYTNIJnissanmicra_at_poczta.onet.pl)
Data: Thu 18 Apr 2002 - 22:36:34 MET DST

Użytkownik "badworm" <nospam_at_post.pl> napisał w wiadomości
> Czy wg polskiego prawa mogę zwrócić do sklepu zakupiony monitor bez
> podania przyczyny? Przymierzam się do zakupu monitora, ale raczej
> żaden sklep w mojej okolicy nie ma na stanie np. 3 egzemplarzy tego
> samego modelu, więc nie będę mógł sobie na miejscu porównać. Chciałbym
> przetestować monitor u siebie w domu, po odpowiednio długim wygrzaniu
> i skalibrowaniu. I nie wiem, tylko czy będę miał możliwość zwrotu bez
> podania przyczyny(nie chodzi mi o żaden konkretny sklep, tylko
> rozporządzenia ogólne) czy będę musiał się zgodzić na pobieżne
> testowanie w sklepie.

> [...]

Media Markt - mozesz wymienic sprzet na inny w ciagu 7 dni, o ile nic sie
nie zmienilo. Przy okazji mozesz porownac jakosc wyswietlanego obrazu -
rozbieznosci sa strasznie duze. Jak kupowalem nowa 15 sprawdzilem dosc
dokladnie. Najgorszy obraz byl na Optiview i Sampo. Kupilem HP -
wyprzedawali po 499 zl. Nie ma OSD, ale to do niczego mi nie potrzebne.

Powodzenia
Benito