Re: drukarka atramentowa - porada

Autor: E.W. (ewalu_at_yahoo.com)
Data: Sat 20 Apr 2002 - 13:08:35 MET DST

Użytkownik "Robert P." <loreena_at_obywatel.pl> napisał w wiadomości
> Sam mam drukarke HP 710 i jestem bardzo zadowlony, ale nie interesowalem
sie
> drukarkami przez okolo 2 lata i zostalem poproszony , aby doradzic jakis
> produkt, chodze po sklepach ogladam, pytam , czytam w internecie, ale
oferta
> jest tak przeogormna , ze nadal nic nie weim. Moze uzytkowanicy roznych
> modeli cos podpowiedza. Do wydania jest okolo 400 zl, jakosc wydrukow
> fotograficznych nie ma wiekszego znaczenia , liczy sie koszt ekspoloatacji
> przy oryginalnym zasobnku oraz ewentulanie latwosc i podatnosc na
> [...]

No i tutaj blad.... www.sharpline.pl zamienniki do Epsonow srednio po
25pln za czarny i 48 za kolor.. (dla C20, C40. Zestaw do napelniania (3 x
czarny ) 21zl !!! Mam Epsona C40UX i poza tym ze glosno laduje papier (ale
drukuje cicho..) nie mam zastrzezen nawet najmniejszych a kosztuje teraz
ok. 260zl przy czym jakosc bedziesz jednak mial najlepsza ze wsz. drukarek
no i "..glowica jest nie do zajechania" jak powiedzial kumpel co handluje
uzywanymi drukarkami. Aha.. podobno jakosc na zamiennikach jest nieraz
nawet lepsza niz z oryg. kartridzy.
Ja osobiscie juz raz napelnilem - roznica taka ze musisz raz na 2 dni
drukarke wlaczyc i wylaczyc zeby dysze sie nie zatykaly i zeby nie trzeba
bylo pozniej czyscic z poziomu sterownika,bo za duzo tuszu wtedy idzie (co
nie wystepuje w przypadku stosowania oryg. kartr. i zamiennikow) .. Jednego
takiego napelnienia wystarcza na ok. 100-150 str. wiec koszt wydruku jednej
strony 5,8-6 gr. !!! A jakosc perfect nawet na napelnionym kartridzu
(mam wzorce wydrukow na oryg. kartr. i porownywalem - nie ma roznicy )
Wiec IMHO jednak rozwaz te Epsony