drukarka atramentowa - porada

Autor: Robert P. (loreena_at_obywatel.pl)
Data: Sat 20 Apr 2002 - 01:24:38 MET DST

Sam mam drukarke HP 710 i jestem bardzo zadowlony, ale nie interesowalem sie
drukarkami przez okolo 2 lata i zostalem poproszony , aby doradzic jakis
produkt, chodze po sklepach ogladam, pytam , czytam w internecie, ale oferta
jest tak przeogormna , ze nadal nic nie weim. Moze uzytkowanicy roznych
modeli cos podpowiedza. Do wydania jest okolo 400 zl, jakosc wydrukow
fotograficznych nie ma wiekszego znaczenia , liczy sie koszt ekspoloatacji
przy oryginalnym zasobnku oraz ewentulanie latwosc i podatnosc na
napelnianie. Z gory wykluczam wiec Epsony, Mam zaufanie do HP (np. moglaby
byc Hp 845) ale skurczybyki zmniejszyli o polowe pojemnosc zasobnika, Canony
maja zasobinki o mikroskopijnej wrecz pojemnosci ok 10 ml. Moze Lexmark Z
45 sam sie kalibruje i sam wykrywa rodzaj papieru, ma zasobnik 40 ml, ale za
to znaczaco drozszy od np. HP. Sam nie weim, moze ktos podpowie.

Robert P.