Re: Obudowa, chlodzenie, pamiec

Autor: Ein (trefl_at_interecho.com)
Data: Fri 19 Apr 2002 - 13:57:21 MET DST

Użytkownik tetsuo <tetsuo_at_poczta.gazeta.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:a9ngi6$6as$1_at_news.gazeta.pl...
> Z rzeczy, ktore czesto sie pomija, ale w sumie waznych:
> - jaka wybrac dobra obudowe do sporego zestawu z athlonem 1800+, gf3, 512
> ram, sb live, 2 duze HDD, dvd, nagrywarka, drukarka, ..........
> - dobry zestaw chlodzacy do tego zestawu, wazne zeby byl rowniez cichy
> - dobre pamieci - markowe - wybrac

mode com fine II tylko 189 zeta estetyczna i nie mala... jak masz kupe kasy
to tej firmy pro albo chieftec albo enlight-y albo.... [a drukarka
wewnetrzna? :P....]
sam mam taka i jestem b. zadowolony a zestaw jakby podobny [ap ilosc hmm
mialem tez 2 hdd teraz jeden] polecam zakupic do calosci komplet okraglych
kabli [cooler master np bo najtansze...w sumie [2hdd i 1 fdd 110zl] termika
sie poprawi, balaganu brak, latwy dostep do komponentow zestawu etc
titan ttc-d5tb tani wydajny cichy [3000 obrotow] i spoorych rozmiarow..lub
cooler master siakis [ tu ekonomiczne propo mozesz tez jak masz kase wybrac
jakiegos zalmana czy cus....
pamiatki...idziesz do sklepu i prosisz o pamiatki ktore beda na
najagresywniejszych ustawieniach przy cas2 norm napiecia chodzic na 133 [
firmowe moduly kingstony, samsungi, simensy etc] z mozliwoscia zwrotu
[naprawde dobre sa czesto sporo drozsze] gdy na ten przyklad rusza sobie na
2,5 i dupa blada

no i masz na dluuugo spokoj
ein