Re: Do serwisantow PC w duzych zakladach

Autor: Mq (a_at_a.pl)
Data: Fri 19 Apr 2002 - 13:55:08 MET DST

Mozna najnormalniej w swiecie przekopiowac gdzies cala
zawartosc partycji z pominieciem pliku swp. Mam w firmie
15 rownych (identycznych) kompow i mam tak po prostu
na oddzielnym dysku idealnie zainstalowany i skonfigurowany
98 razem z calym niezbednym oprogramowaniem uzywanym
na tych kompach. W razie padu systemu po prostu formatuje
dysk i kopiuje calosc na nowo.
Zamiast godzinami instalowac winde i cale oprogramowanie,
po prostu kopiuje zawartosc dysku w jakies 10min.
Na 100% mozna tak robic w 98, 95, nie pamietam jak jest
w NT, ale chyba tez sie da.
Proponuje zrobic kopie dyskow na plytach i w razie potrzeby
formatowac dysk i kopiowac na jakims innym kompie. Potem
wkladasz dysk do kompa w ktorym ma pracowac i gotowe.

--
pozdrawiam
Mariusz