Re: Dziwne zachowanie skanera...

Autor: Roman k. (romku1_at_wp.pl)
Data: Wed 17 Apr 2002 - 18:00:40 MET DST

From: "GreG" <gslabs_at_wp.pl>

> W Managerze Urzadzen, skanera w ogole nie ma i nie wykrywa go poprzez
> "Odswiez" czy
> "Dodaj nowy sprzet". Uruchamiajac dolaczony do skanera HP PrecisionScan
Pro
> pojawia
> sie komunikat, ze "Skaner nie mogl zostac aktywowany, nie wykryto
> urzadzenia". Pozostaje
> tylko wylaczenie urzadzen i wlaczenie ich ponownie.
> Aha, skaner to: HP ScanJet 4400c.

U mnie w menagerze też nic na temat skanera nie ma. Ale w sterownikach
dostarczonych ze skanerem jest ten program o którym pisałem, (Scanutl.exe)
który pozwala uaktywnić połączenie w czasie gdy komputer już pracuje.
Po starcie programu pojawia się informacja: Port: unnown , Mode: Unnown,
Connection: Unable to establish connecition!
Po wciśnięciu Verify wpisy zmieniają się na Port: LPT1. Mode: EPP,
Connection: OK
I skaner ożywa bez restartu.

Pozdrowienia
Roman K.