Re: Dziwne zachowanie skanera...

Autor: GreG (gslabs_at_wp.pl)
Data: Wed 17 Apr 2002 - 09:08:29 MET DST

Użytkownik "Roman k." <romku1_at_wp.pl> napisał w wiadomości

> A nie masz w programie obsługującym skaner czegoś podobnego do
<scanutility> ?
> Uruchomienie tego programu pozwala poprzez funkcję Verfy - aktywować port.
> (przynajmniej u mnie tak jest - co prawda inny skaner ale problem ten
sam).

W Managerze Urzadzen, skanera w ogole nie ma i nie wykrywa go poprzez
"Odswiez" czy
"Dodaj nowy sprzet". Uruchamiajac dolaczony do skanera HP PrecisionScan Pro
pojawia
sie komunikat, ze "Skaner nie mogl zostac aktywowany, nie wykryto
urzadzenia". Pozostaje
tylko wylaczenie urzadzen i wlaczenie ich ponownie.
Aha, skaner to: HP ScanJet 4400c.

GreG