Re: OE 0167:BFF2DE73

Autor: plachecki_at_post.pl
Data: Tue 09 Apr 2002 - 19:02:10 MET DST

> film
> blue
> przeinstalowalem
>
> Jesli masz karte dzwiekowa na chipie FM801 to zmien stery do niej.

a jeszcze lepiej - jeśli oczywiście posiadasz dzwięk na FM801 wyłącz panelu sterowania w multimediach cos co nazywa sie "przyspieszenie" dzwięku czy jakos tak - pomaga na 100% - jak mniemam sluzy to to pewnego rodzaju cache'owaniu dzwięku - przygotowywanie z wyprzedzenie czy jakos tak :)

p.s. dzieki temu rozwiazaniu przyjeto mnie do pracy ;)