Samowylaczanie sie notebooka pod WinXP

Autor: [belamy] (belamy_at_interia.pl)
Data: Thu 18 Apr 2002 - 16:29:02 MET DST

Od tygodnia mam notebooka COMPAQ PRESARIO 700 z Duronem 1GHZ z systemem Widows XP
Home Edition. Od kilku dni notebook nagle z niewiadomych przyczyn wy??cza sie. Probowa?em
pracy na samej baterii jak i na zasilaczu, ale ciage problem ten wystepuje.
Czasem dochodzi do tego, ze 4-razy w ciagu godziny notebook potrafi sie wylaczyc.
Po uruchomieniu wlacznikiem POWER system Windows XP startuje normalnie ale czasem zdarzy
sie przypadek, ze w trybie tekstowym pyta o przywracanie ostatniej poprawnej konfiguracji
systemu. Oczywiscie wszystko co edytowalem w czasie kiedy notebook sie wylaczyl przepada :)

Dzwonilem juz do serwisu gdzie poinformowano mnie, ze moaze to byc problem WinXP i
poproszono mie do opisania sytuacji na stronie www. Obecnie czekam na odpowiedz z COMPAQ-a
ale wolalem zapytac na liscie, moze ktos mial podobny przypadek.
Moze procek sie przegrzewa a moze WinXP cos szwankuje, wczesnie nie pracowalem z ta wersja
systemu.

--
Pozdrawiam,
Rafal Kolano