Re: Asus P2B + Barracuda - c.d.

Autor: Przemek (brak_at_nospam.pl)
Data: Thu 18 Apr 2002 - 11:57:51 MET DST

Użytkownik Misio <kasperczykm_at_poczta.fm> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:3cbe9214$1_at_news.vogel.pl...

> No tylko ze po wlozeniu kontrolera w plyte nic sie nie dzieje. Proces
> instalacji wyglada tak ze zanim zainstalujesz karte, musisz w Windowsach
> uruchomic program instalacyjny z dyskietki, potem wylaczyc komputer,
> zainstalowac karte, dopiero wtedy uruchamia sie bios kontrolera, uruchamia
> sie windows, rozpoznaje kontroler i dopiero instaluja sie sterowniki. Co
> moim zdaniem jest bezsensem, bo jak mi nie dziala dysk na kontrolerze z
> plyty, a nie mam drugiego, to windowsow tez nie mam czyli kontroler nie
> pojdzie.
> M.

A ustawiles ze ma bootowac z scsi? Tez mam ten g... kontroler i podlaczona
do niego barracude 80Gb podzielilem pod dosem fdiskiem (zle rozpoznal
wielkosc dysku , ale po zalozeniu 2 partycji po 50% zobaczyl go
prawidlowo. Nastepnie ghostem na pierwszej partycji odtworzylem system
,uruchomilem win98
w trybie awaryjnym , wrzucilem sterowniki od zoltrixa i po restarcie ladnie
sie wszystko wykrylo i zainstalowalo . Problemy sprawia tylko badziewnosc
sterownikow kontrolera , no ale to juz nie wina zoltrixa tylko producenta
chipow -CMD. IMHO jesli liczysz ze kontroler udma100 znacznie podniesie ci
wydajnosc w normalnej eksploatacji dysku (nie mowie o testach bo one moze i
cos pokaza ) w stosunku do standartowego BXa to sie zawiedziesz.Ja kupilem
ten kontroler tylko dlatego ze mam 6 urzadzen IDE a do plyty moge podlaczyc
tylko 4 .