Re: Asus P2B + Barracuda - c.d.

Autor: Misio (kasperczykm_at_poczta.fm)
Data: Thu 18 Apr 2002 - 11:29:34 MET DST

> Że co?
>
> Jak ma BIOS, to ma BIOS. Instalować trzeba co najwyżej sterowniki
> do kontrolera, tak jak w przypadku każdego kontrolera IDE PCI.

No tylko ze po wlozeniu kontrolera w plyte nic sie nie dzieje. Proces
instalacji wyglada tak ze zanim zainstalujesz karte, musisz w Windowsach
uruchomic program instalacyjny z dyskietki, potem wylaczyc komputer,
zainstalowac karte, dopiero wtedy uruchamia sie bios kontrolera, uruchamia
sie windows, rozpoznaje kontroler i dopiero instaluja sie sterowniki. Co
moim zdaniem jest bezsensem, bo jak mi nie dziala dysk na kontrolerze z
plyty, a nie mam drugiego, to windowsow tez nie mam czyli kontroler nie
pojdzie.
M.