Re: Morgan 1200 czy Tualitin 1200

Autor: GLide (glide_at_terramail.pl)
Data: Thu 18 Apr 2002 - 09:37:40 MET DST

On Wed, 17 Apr 2002 20:17:04 +0200, Wojciech Giersz
<chektor_at_malenstwo.iinf.polsl.gliwice.pl> wrote:

> dodatkowych zabiegow typu wyrafinowany agregat chlodzacy (C1200_at_1680
> nie jest jakims niespotykanym przypadkiem). Co w wypadku
> Durona raczej nie wchodzi w gre.
Nie marudz. Taki Titan TTC-D5TB kosztuje raptem 40 zl jest cichy i do
nowych duronow styka.

>-- uniwersalniejszy, cwiercmegowy cache L2 robi swoje, przewaga Durona
> lezy w koprocesorze. Moglbys napisac, co zamierzasz robic na
> komputerze, bo sie moze okazac, ze akurat wiekszy cache Celerona Ci sie
> na nic nie przyda .
Widzisz? Jak chcesz to potrafisz do rzeczy. ;-)

>-- mniej roboty z Celeronem, jak nie zainstalujesz sterownikow/poprawek do
> plyty, to sie nic istotnego nie wydarzy. Jak wrzucisz system, do ktorego
> sterownikow _nie ma_, to sie moze okazac istotne. Zakladam tutaj tandem
> Celeron+i815, bo w wypadku Celerona na VAP133T punkt jest nieprawdziwy.
Znowu placzesz na tymi 3ma kliknieciami? ;-)

>-- nie musisz uzywac chipsetow VIA, ktore sa ogolnie niewysokich lotow,
> odpada tez prawdopodobienstwo odkrycia kolejnego buga w chipsecie,
> biosie, czy cholera wie czym jeszcze (686B rulez! ;) )
Problem dawno zapomniany.... Chektorku pobudka!!!

>-- praktycznie rzecz biorac nie masz mozliwosci pozniejszego upgrade'u --
> Socket370 skonczy sie najprawdopodobniej na 1400MHz, kupujac jakas
> sensowna plyte na Socket A z obsluga DDR RAM i Durona masz realna
> szanse, ze za rok wrzucisz w plyte cos mocniejszego.
I tym zalatwiles Intela na Amen ;-)

>-- AMD jest obecnie modne, posiadanie Intela jest "w zlym stylu". No
> chyba, ze masz mode tam gdzie ja ;)
Ja mysle, ze "w stylu" to jest posiadanie Intela. Mozesz wtedy
powiedziec (zadzierajac nosa): J a m a m I N T E L A .

>Z tanich: Epox 8KTA3 na KT133A pod SDRAMy, cena zaczyna sie od ok. 300zl,
>z drozszych Epox 8KHAL na KT266A, ok. 450-500zl.
Pod tym sie podpisuje. A jak ma byc zupelnie tanio i na DDRy to
Shutlle AK312.

POzdrawiam
GLide

PS. Tam mi wyglada, ze ty masz na taka okazje przygotowany jakis post
gotowiec (ctr+c ctrl+v i gotowe ;-)

--
Glide
glyder_at_priv3.onet.pl