Re: jakiego kompa kupić? Długie narzekania...

Autor: Krzys-iek (krzys-iek_at__________wp.pl)
Data: Wed 17 Apr 2002 - 23:56:48 MET DST

Użytkownik "calcium300mg" <calcium300mg_at_poczta.onet.pl> napisał w wiadomości

> pewnego czasu byłem przekonany do płyty i procka AMD...

i dobrze myslales

> grzeją od Pentiumów, a nawet tak bardzo, że potrafią się spalić...

a pozniej zrobili ci wode z mozgu....

http://www.aceshardware.com/read.jsp?id=45000225

zobacz Max W - widzisz ze podobne do P4 ? Nie ma tam p4 N. ale ten temat to
bzdura. Mozna powiedziec ze podobnie sie grzeja - sam zobacz wielkosc
raidaotrow dla p4.

Jak ci pokaza film gdzie gosc sciaga radiator z prcujacego ! procka to ty
pokaz:
http://www.macius.org/amd_burn.wmv

> czy ddr? Czy różnica szybkości jest na tyle duża, żeby była zauważalna?

Zalezy, dla P4 np tylko rimm lub DDR, amd sa projektowane pod katem
szybkiego systemu pamieci wiec DDR da roznice ale czy taka bys zawuwazyl ?
co robisz ?

Jedno pewne DDR to przyszlosc i teraz kupuje sie plyty pod DDR tylko. Sdram
sie juz nie oplaca.

> płyty to już zupełny horror... Nieaktualne biosy, chipsety nie
współpracujące w
> Windą,

znow ci z mozgu ktos wode robi ?

Polecam solotek DRV 5, epoxy , msi 6380. Najbarzdiej chyba soloteka i msi.
Do tego radiator na 6 zaczepow - by nie spadl.
athlon xp 1700+ moze byc, spokojnie wystarczy ?

> Chciałbym wydać dwa tysiace i mieć dobrego kompa! Bez monitora. Bez
cdromu. Bez
> nagrywarki. Bez głośniczków. I bez myszki. Bo te rzeczy na szczęście już
mam :)

athlon xp 1700, owy solotek drv 5 lub msi jak chcesz usb 2.0, 256 DDR a
nawet 512. I gainward gf3 Ti200 za 590zl ! markowy gf3 i szybki ! mmv.pl
maja.

mysle ze sie zmiescisz. Aha - obudowa ? Jak nie masz dobrej (mocny zasialcz
250-300W) np enlight to lepiej 256 ramu a bude kupic markowa.