jakiego kompa kupić? Długie narzekania...

Autor: calcium300mg (calcium300mg_at_poczta.onet.pl)
Data: Wed 17 Apr 2002 - 23:13:25 MET DST

Od kilku tygodni przymierzam się do kupna nowego kompa... I okazuje się, że im
więcej wiem, tym wiem mniej... W każdym sklepie inne rady, każdy specjalista ma
swoje własne zdanie... I koniec końców okazuje się, że nie mam tyle czasu, by
samemu zgłębić tajniki wyboru najlepszego sprzętu za rozsądne pieniądze... Do
pewnego czasu byłem przekonany do płyty i procka AMD... Ale podobno bardziej się
grzeją od Pentiumów, a nawet tak bardzo, że potrafią się spalić... Pamięć pc133
czy ddr? Czy różnica szybkości jest na tyle duża, żeby była zauważalna? A wybór
płyty to już zupełny horror... Nieaktualne biosy, chipsety nie współpracujące w
Windą, tanie są lepsze od tych drogich, a drogich i dobrych i tak podobno w
Polsce nie ma... Karty graficzne podobno nie mają nic wspólego z odtwarzaniem
filmów divx'ie, ale to nie jest jedyna wersja odpowiedzi... Monitory są dobre,
ale tylko te z początkowych serii, a potem to już trzeba wybitnych zdolności by
odróżnić dobry egzemplarz od tego nieco gorszego... AAAAAAAAA!!! Pomocy!!!
Chciałbym wydać dwa tysiace i mieć dobrego kompa! Bez monitora. Bez cdromu. Bez
nagrywarki. Bez głośniczków. I bez myszki. Bo te rzeczy na szczęście już mam :)

Pozdrawiam!