Re: wymiana plyty glownej

Autor: Rudix (rudix_at_2com.pl)
Data: Wed 17 Apr 2002 - 23:00:58 MET DST

Użytkownik "Krzysiek" <silverman_at_go2.pl> napisał w wiadomości
> "Rudix" <rudix_at_2com.pl>, wrote in news:a9kgh2$ji5$1_at_news.tpi.pl:

> Zmiana nie warta swojej ceny, masz calkiem przyzwoita plyte. Zmienisz na
> plyte gorszej firmy i z mniejsza iloscia opcji w biosie konfiguracji CPU.
> Na dodatek plyta kiepsko wypada przy asynchronicznym taktowaniu mem/cpu
> IMO teraz daj sobie spokuj w przszloscie jak bedziesz mial wiecej kasy to
> zmienisz na cos lepszego.

No dobra,powiedzmy w takim razie,ze ta przyszlośc juz nastala-jaka plyte
powinienem nabyc?
A o tej "plycie gorszej firmy" słyszałem duzo dobrego.......

> No dobra to juz powiem :)
> Chipsety rozny producentow. VIA zasmiecil system swoimi 4in1 i teraz jak
> bys dogral stery sis to mogly by byc problemy ze stabilnoscia albo system
> by sie dluzej ladowal. Roboty 1h a jaki spokuj

Czekaj,czekaj-mógłbyś jaśniej??Zdaje sie ze Twoja wiedza na te tematy jest
znacznie wieksza od mojej,wiec nie bardzo kumam-jakie stery sis?ja nic o tym
nie wiem.......
Rudix