Re: Morgan 1200 czy Tualitin 1200

Autor: Krzys-iek (krzys-iek_at__________wp.pl)
Data: Wed 17 Apr 2002 - 22:49:21 MET DST

Użytkownik "Krzysiek" <silverman_at_go2.pl> napisał w wiadomości
> LOL nie no stary bez jaj :))

pod AMD oczywiscie.

> czas by je pozadnie przetestowac dopracowac kompatybilnosc?

a z czym nie jest kompatybilny !?

> Wskazac Ci opisy ilu ludziom nie chodzi :)

PROSZE :) bo wlasnie na grupie abita ludek szukal ludzi ktorym sie nie
udalo... czekalem z 4 dni i nic :) pozniej tpi skasowal posty i nie wiem

> ALe latwiej i taniej celerona cicho chlodzic .

ja mam ciche! chlodzonko xp 1700+ wiec durona tym latwiej wychlodzic (aha
mam teraz do 65C ale co tam)

> Kup teraz BOX'a AMD w Polsce to Cie ozloce :)

mozna kupic na zachodzie ;)