Problem z portami COM

Autor: Omen (omen71_at_o2.pl)
Data: Wed 17 Apr 2002 - 15:29:45 MET DST

Mam taki problem, że mam dwa porty com (com1 i com2) od momentu
przeinstalowania systemu windows zaczął mi wykrywać com3 i com4 (które nie
działają) i kolidują one z poprzednimi portami. Po usunięciu portów com3 i
com4 i ponownym uruchomieniu komputera one znowu się pojawiają i nie da się
ich usunąc. W komputerze nie występują urządzenia, które mogły by powodować
powstawanie tych portów (jest tylko: GeForce, CD-ROM i dysk twardy).

Proszę o pomoc! Z góry dzięki...

OmEn