pamięci ?

Autor: pawel (braszek_at_poczta.onet.pl)
Data: Wed 17 Apr 2002 - 15:29:23 MET DST

mam taki komp
athlon1.4
shuttle ak31v3.1
tnt2 m64
1x 256ddr + 2x 128ddr
system win2000

od pewnego czasu w windowsie zaczely wyskakiwac bledy explorera, msimm
(outlook express) itp. na samym poczatku komputer pracowal stabilnie. Mialem
wtedy pamiec ddr 256mb (zauwazylem ze jest dwustronna). Pozniej dolozylem 2
kosci po 128 - jednostronne. Dzisiaj pojawil mi sie blue screen z bledem
pamieci - "zrzut pamieci..skontaktuj sie z administratorem". Czy te bledy
moga byc spowodowane przez konflikt pamieci? Dodam jeszcze ze mam od samego
poczatku SDI ale wgralem juz patch wiec nie jest to raczej tym spowodowane .
dzieki