Re: Zbladzilem ale co dalej?

Autor: Piotr Jaruga (P.Jaruga_at_bdk.pl)
Data: Wed 17 Apr 2002 - 14:39:04 MET DST

> Zapewne masz dzwiekowke na kosci Yamaha 724 lub 744. Zgadza sie ?

orginalny SB tyle ze na ISA

> Przeciez wszyscy mowia, ze jak zalezy Ci na jakosci, a zwlaszcza na
jakosci
> tv-out, to raczej zapomnij o nVidii...
> Co sie dziwisz ?

teraz juz sie nie dziwie :-)a le sprzedawca powiedzial ze tu jest chip
Chronotela(?) i ze to dobrze ze nie Conexant. Film w sumie poszedł calkiem
niezle

> Referencyjne drivery. Albo na nich chodzi, albo nie - i wtedy reklamacja w
> sklepie.

w sumie mam teraz prosto od producenta karty (InsideTNC) czy te mozna uznac
ze referencyjne? W sklepie juz mam zgode na wymiane na Radka 7500 chyba ze
sie jakos przekonam do tego co mam
Piotr