Autor: Tadeusz Włodarczyk (twlodar_at_pse.pl)
Data: Tue 16 Apr 2002 - 12:29:10 MET DST
On Tue, 16 Apr 2002 12:20:13 +0200 _piotrek marczak_ wrote:
> 1) Czy dysk jest zepsuty? Czy to ja moglem spiepszyc twardego? Od dnia
> zakupu chodzi niemal 24h.
To nic nie szkodzi..
> 2) a moze barracuda wymaga jakis specjalnych sterownikow???
Jeszcze by tego brakowało.
> 3) Mam szanse na wymiane dysku?
Pociągnij ze strony Seagate narzędzie SeaTools Desktop Edition. Znajdziesz
je w dziale Support. Zrób sobie dyskietkę zgodnie z instrukcją i sprawdź
napęd. Dla pewności sprawdź go też w komputerze kolegi/koleżanki. Jeśli
przeprowadzony test w obu przypadkac zwróci komunikat o błędzie, wtedy
masz uzasadnione prawo domagać się wywiązania się z obowiązków sprzedawcy
z tytułu wadliwego towaru. Jeśli coś nie jest w porządku z Twoim
komputerem, SeaTools zwrócą stosowną informację.
Powyższe na pewno zaoszczędzi Ci czasu, który możesz niepotrzebnie biegać
po serwisach, jeśli wina jest po stronie komputera, oraz da dodatkowe
arguemnty w rozmowie z serwisantem (niestety, czasem się zdarza, że dla co
poniktórych dysk bez zepsutych sektorów to dysk sprawny), jeśli ten
wysunie na Ciebie działa w postaci _konfliktów sprzętowych_.
pozdrawiam i życzę powodzenia
tadzik
-- ,--, ,--, ,--, ,--' '-, ,--, ,--, ,--, / / ,------, ,----' / ,------, ,--,,-, '-, ,--' / / / / / / / / __ / ,--, / / ,--, / / ,--, / / ,--' / '-, / /_/ /_/ / / '-' / / '--' / / '--' / / '--' '-, / / '----' '------------' '------' '------' '-------' '--------' '--' @pse.pl
To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.7 : Wed 19 May 2004 - 00:41:12 MET DST