Re: seagate - do wymiany?

Autor: Tadeusz Włodarczyk (twlodar_at_pse.pl)
Data: Tue 16 Apr 2002 - 12:29:10 MET DST


On Tue, 16 Apr 2002 12:20:13 +0200 _piotrek marczak_ wrote:

> 1) Czy dysk jest zepsuty? Czy to ja moglem spiepszyc twardego? Od dnia
> zakupu chodzi niemal 24h.

To nic nie szkodzi..

> 2) a moze barracuda wymaga jakis specjalnych sterownikow???

Jeszcze by tego brakowało.

> 3) Mam szanse na wymiane dysku?

Pociągnij ze strony Seagate narzędzie SeaTools Desktop Edition. Znajdziesz
je w dziale Support. Zrób sobie dyskietkę zgodnie z instrukcją i sprawdź
napęd. Dla pewności sprawdź go też w komputerze kolegi/koleżanki. Jeśli
przeprowadzony test w obu przypadkac zwróci komunikat o błędzie, wtedy
masz uzasadnione prawo domagać się wywiązania się z obowiązków sprzedawcy
z tytułu wadliwego towaru. Jeśli coś nie jest w porządku z Twoim
komputerem, SeaTools zwrócą stosowną informację.
Powyższe na pewno zaoszczędzi Ci czasu, który możesz niepotrzebnie biegać
po serwisach, jeśli wina jest po stronie komputera, oraz da dodatkowe
arguemnty w rozmowie z serwisantem (niestety, czasem się zdarza, że dla co
poniktórych dysk bez zepsutych sektorów to dysk sprawny), jeśli ten
wysunie na Ciebie działa w postaci _konfliktów sprzętowych_.

pozdrawiam i życzę powodzenia
tadzik

-- 
     ,--,                  ,--,                   ,--,
 ,--'  '-, ,--, ,--, ,--, /  /     ,------, ,----'  / ,------,   ,--,,-,
'-,  ,--' /  / /  / /  / /  / __  / ,--, / / ,--,  / / ,--, /   /  ,--'
 /  '-,  /  /_/  /_/  / /  '-' / / '--' / / '--'  / / '--' '-, /  /
'----'  '------------' '------' '------' '-------' '--------' '--' @pse.pl


To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.7 : Wed 19 May 2004 - 00:41:12 MET DST