Re: seagate - do wymiany?

Autor: Baza Plus (baza_at_sitech.pl)
Data: Tue 16 Apr 2002 - 12:40:32 MET DST

> 1) Czy dysk jest zepsuty? Czy to ja moglem spiepszyc twardego? Od dnia
> zakupu chodzi niemal 24h.
Z opisu wynika, że tak.
Nie sądzę, żeby to była twoja wina.

> 2) a moze barracuda wymaga jakis specjalnych sterownikow???
Nie

> 3) Mam szanse na wymiane dysku?
A dlaczego nie miałbyś dostać? Skoro od zakupu minęło kilka dni? Sądzę, że
szanujący się sprzedawca powinien załatwić sprawę praktycznie od ręki.

Utratę gwarancji mogą spowodować uszkodzenia mechaniczne i w przypadku
dysków Seagate srebrnej taśmy zabezpieczającej. Po jej uszkodzeniu następuje
dekompresja dysku.

pzdr
Mirek Barej