Re: Udostepnianie net-u do drugiego kompa przez USB

Autor: MacKozer (mackozer_at_wp.pl)
Data: Mon 15 Apr 2002 - 19:24:59 MET DST

Uzytkownik januszek <kezsunaj_at_ktory.mowi.spamerom.nie.irc.pl> w wiadomosci
do grup dyskusyjnych napisal:k92mbugbh95v1raj6tamnm4n6cgssd7btl_at_4ax.com...

> Zdrowy rozsadek ustaw na 2 :PPP
> I skoro nie masz o czyms pojecia to nie pchaj tam lap...
>
> januszek

Coz... net jest pelen szydercow ktorzy nie potrafia
odpowiedziec na zadane pytanie, nawet banalne.
Pewnie znasz sie na wszystkim i w ogole pytan
nie zadajesz.

Co do pchania lap.. to jesli nie wiem w co je pcham,
to najpierw zadaje pytania (jest to jak najbardziej
zgodne ze zdrowym rozsadkiem... moze twoj jest chory)
Od takich jak ty odpowiedzi nigdy nie oczekiwalem.
Co do ciebie nadety bufonie... to EOT
zasilasz mojego killfile'a wiec sie nie wysilaj z odpowiedziami.

EOT