Re: Przegrzany Zoltrix

Autor: Samael (tomasz.kurnatowski_at_nospam.wp.pl)
Data: Mon 15 Apr 2002 - 18:23:05 MET DST

Mon, 15 Apr 2002 09:58:43 +0200
GG stwierdzil(a):

>Daj na procesor modemu radiator - przyklej taki od chipsetu p?yty
>g?ównej, powinien spasowa?. Mam ten modem ale mimo ?e procesor jest
>gor?cy dzia?a poprawnie.

Przede wszystkim dziekuje za odpowiedz:)
Pomysle o tym radiatorze, ale troche kiepska sprawa - modem kosztowal
51 zl [bo wszystkie dostepne isowe byly 33.6 wiec ten byl 2x drozszy],
a tu wiatraczek drugie tyle...

>To jest napi?cie do programowania pami?ci flash w zale?no?ci od typu
>ko?ci pami?ci flash w modemie. Chocia? powinna ona mie? tylko dwie
>pozycje: 5V i 12V
Dzieki - mozesz jeszcze powiedziec jak masz ja ustawiona? Bo w tej
chwili to ja w ogole zdjalem ;)
Nie wiem ile ma pozycji - 2 bolce, wiec teoretycznie 4 pozycje, ale 2
moga nic nie znaczyc rzeczywiscie. Jak wiec to ustawic? Czy to nie ma
zadnego wplywu na przegrzewanie sie modemu?

--
Pozdr./Regards
Samael <tomasz.kurnatowski_at_wp.pl>