Re: Przegrzany Zoltrix

Autor: GG (gayosek_at_poczta.onet.pl)
Data: Mon 15 Apr 2002 - 09:58:43 MET DST

Użytkownik "Samael" <tomasz.kurnatowski_at_nospam.wp.pl> napisał w
wiadomości news:g1vjbuoqr0mitn010aad3redvhcuqqbaoo_at_4ax.com...
> Prosze o rade, co i gdzie mam ustawic, zeby modemik sie nie
> przegrzewal. Przegrzanie powoduje zanik jakiejkolwiek lacznosci z
> modemem na 10-20 minut, pod warunkiem, ze wylaczymy kompa. Czasem
> modem sie gubi i trzeba go odinstalowywac i instalowac
> ponownie...bardzo to glupie :(

Daj na procesor modemu radiator - przyklej taki od chipsetu płyty
głównej, powinien spasować. Mam ten modem ale mimo że procesor jest
gorący działa poprawnie.

> zworka zatytulowana [!] Voltage - probowalem wszystkich 4 ustawien,
> bez skutku. Zworka oczywiscie nie opisana na stronie Zoltrixa [a moze
> przegapilem?], zdaje sie, ze nazwana J28.

To jest napięcie do programowania pamięci flash w zależności od typu
kości pamięci flash w modemie. Chociaż powinna ona mieć tylko dwie
pozycje: 5V i 12V

--
Grzesiek Gajewski
gayos_at_interia.pl