Re: Karta sieciowa w laptopie

Autor: JFK (jfk_at_NOSPAMokg.gdynia.pl)
Data: Mon 15 Apr 2002 - 18:13:48 MET DST

> 1. Czy można gdzieś kupić przejściówkę na koncentryk ?
nie bardzo wiem z czego na co ale jesli chodzi o przejsciowke z koncentryka
na skretke lub na odwrot to takie myk robia tylko huby :(((

> 2. Czy można przy użyciu skrętki połączyć bezpośrednio dwie karty sieciowe
> bez stosowania koncentratora ?
tak tyle ze kabel musi byc tzw scrossowany czyli musi miec zamienione
odpiwiedznie kabelki wewnatrz
(kazdy sklep badz czlopwiek ktory robi kabelki potrafi to zrobic tylko
musisz mu powiedziec ze potrzebujesz takia nie inny)
i po bolu.
JFK