Karta sieciowa w laptopie

Autor: Marcin Kłos (mklos_at_itnet.pl)
Data: Mon 15 Apr 2002 - 12:46:26 MET DST

Witam.

Jestem w posiadaniu laptopa z kartą sieciową PCMCIA firmy 3COM, model
Megahertz 10/100. Do karty tej mam przejściówkę na skrętkę. Niestety sieć,
którą dysponuję jest oparta na BNC. Chciałbym w jakiś sposób podłączyć
laptopa do tej sieci. Pewnym rozwiązaniem byłoby wyposażenie jednego z
komputerów w dodatkową kartę sieciową i podłączenie do niej (z zastosowaniem
skrętki) laptopa. W związku z tym mam następujące pytania:

1. Czy można gdzieś kupić przejściówkę na koncentryk ?
2. Czy można przy użyciu skrętki połączyć bezpośrednio dwie karty sieciowe
bez stosowania koncentratora ?

Dziękuję i pozdrawiam

Marcin
<mklos_at_itnet.pl>