Re: Komputer do gier

Autor: Tomasz Tybusz (tomasztybusz_at_jezus.pl)
Data: Mon 15 Apr 2002 - 14:41:19 MET DST

--
Użytkownik "Margud" <margud_at_wp.pl> napisał w wiadomości
> Cześć
>
> Mam do złożenia komputer dla dziecka (12lat) w głównej mierze do gier. Mam
> na oku takie dwa zestawy:
>
> Duron 1.2GHz (350zł), Soltek SL-75drv5(560zł) (lub Abit Kr7), pamięć 256
> DDRam (325zł)
> lub
> Celeron 1.1GHz A Box (400zł), Abit ST6 (390zł)
>
> + obudowa ModeCom Fine I (185zł), dysk twardy Barracuda 40GB (419zł)
> W sumie zestaw na AMD jakieś 1850zł, na Intelu 1400zł
> Do tego bedzie użyta GF 2 mx400 ze starego komputera,(do zestawu z
Celeronem
> SDRam 64 PC100 + 128 PC133).
>
> Czy zestaw na AMD będzie wart wydania dodatkowych 450zł, który zestaw
będzie
> sprawiać miej problemów, ewentualnie co by było można w nich zmienić aby
> były jak najtańsze przy nie zmieniającej się radykalnie wydajności.
>
> Pozdrawiam Marcin

Mam Celerona 1GHz, ABIT ST6, GeforceMX 200. Chodzi bardzo stabilnie.
Zawiodlem sie na VIA. Poprzednio mialem Celerona 333A z plyta VIA Apollo
133. Nonstop wiechy, juz nie chce mi sie instalowac Via 4in1. Intel jest
moze mniej wydajny, ale jak dla mnie chodzi bardzo stabilnie, zero problemow
z przegrzewaniem, nawet podkreconego Celerona. No i wreszcie nie musze
instalowac VIA4in1. Komp moze chodzic i tydzien bez zwisu.Przed Celeronem
mialem p166 MMX na i430TX i tez zadnych problemow.