"Srebrna pasta na procesor"..... - czy przewodzi prad?

Autor: FRANC (kmodzel_at_box43.pl)
Data: Mon 15 Apr 2002 - 14:39:53 MET DST

Witam, ostatnio wpadlem na szalony pomysl poprawiania czegos co chodzi juz
dobrze.

Sciagnalem radiator z mojego Athlona i po wyczyszczeniu z silikonu nawalilem
na niego srebrna paste, ktora "podobno" fantastycznie odbiera cieplo.....

Poniewaz mialem (dzieki Bogu) problemy z ponownym zalozeniem radiatora
podnioslem go i zamarlem.....
Athlon byl upaprany srebrnym mazidlem jak niemowlak czekoladka.
W dodatku jak jeszcze zauwazylem, ze pasta dostala sie obok ukladzikow ktore
sa na Athlonie i stykow L1, L2, L3 ... (overclokerzy wiedza o co chodzi) to
juz usiadlem z wrazenia.
Oczywiscie nie wlaczalem komputera. Wyciagnalem procesor i przez ponad
godzine wycieralem go chusteczkami. Wygladalo to pewnie smiesznie (czlowiek
myjacy procesor).
Po wlozeniu go na miejsce i uzyciu SILIKONOWEJ Pasty wlaczylem kompa.
UFFF........ Chodzi do dzis. :-)

Mam nauczke aby nie naprawiac czegos co dobrze dziala......

Przy okazji - czy ta pasta (podobno na bazie srebra) przewodzi prad czy nie?
A jak jest z pasta silikonowa?

Pozdrawiam
FRANC