Nagrywarka czy combo

Autor: vogel (mat107-4_at_angel.im.pz.zgora.pl)
Data: Mon 15 Apr 2002 - 14:10:30 MET DST

Mając zamiar kupić nagrywarkę przeglądałem różne oferty i zauważyłem, że
jest dość dużo napędów typu combo w dość przystępnych cenach. W związku z
tym mam pytanie czy lepiej kupić samą nagrywarkę + osobno DVD czy zdecydować
się na combo? Ma to być sprzęt do domu, nagrywarka prawdopodobnie nie będzie
zbyt mocno ekspoatowana (zrzut z dysku niepotrzebnych śmieci, jakiś filmik
itp.) Czasami chciałbym też obejrzeć jakiś film na DVD. Jeżeli mam coś
wybrać to jakie modele, jakie firmy są obecnie najlepsze?