Re: Problem z nagrywarka LG

Autor: raku (raku.news_at_wytnij-to.skrzynka.pl)
Data: Mon 15 Apr 2002 - 12:13:18 MET DST

W artykule <a9e73f$f4m$1_at_news.tpi.pl> Adam Nastula napisal(a):

> Mam problem z nagrywarka - albo nie umiem nagrywac. Moj naped CD to 16/10/40
                             ^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^

raczej to drugie

> firmy
> Chodzi o to, ze kiedy wloze do napedu czysta,
> niezapisana plyte CD-R lub CD-RW i probuje ja otworzyc, nie jest ona
> widziana przez system. Pokazuje sie wtedy napis: "Wloz dysk do stacji dyskow
> D:". Plyta oczywiscie juz tam jest.

Czysta, nie zapisana płyta CD lub CDRW jest niewidoczna dla systemu
operacyjnego
chyba, że użyłeś programu w stylu directCD lub InCD - wówczas robi ci on
z takiej płyty dyskietkę, na której możesz nagrywać bezpośrednio z poziomu
explorera.

> Takie same objawy wystepuja podczas
> proby zapisu na plycie za pomoca programu np. Fire Burner.

a to już dziwne, że nie możesz nagrać płyt za pomocą softu
jednak, nie obraź się, stawiałbym tu na brak umiejętności

nie znam akurat Fire Burnera, ale polecam najpopularniejszy chyba
program do wypalania płyt - Nero
posiada kreatory, które pomogą ci przejść przez proces tworzenia płyty

> kiedy zagladam do Wlasciwosci z okna Moj komputer, wykazuja one z jednej
> strony calkowite
> zapelnienie plyty (kolo symbolizujace plyte ma kolor niebieski) ale
> jednoczesnie w pozycji Zajete jest 0 bajtow.

to oczywiste - czysta płyta CD nie jest zapisywalna bezpośrednio z poziomu
systemu operacyjnego - wymagany jest odpowiedni soft do tego
stąd brak wolnego miejsca na płycie
a skoro płyta jest pusta, OS nie widzi na niej żadnych danych - zajęte 0 B

> Oprocz tego mam jeszcze problem ze skrotem do tego napedu na pulpicie. Kiedy
> tam klikne prawym klawiszem myszy i otworze Wlasciwosci, otwiera sie
> zakladka Skrot, ale przy probie otwarcia zakladek Ogolne lub
> Zabezpieczenia, pokazuje sie napis: "Okreslona w polu Obiekt docelowy nazwa
> D:\ jest nieprawidlowa. Upewnij sie, czy sciezka i nazwa pliku sa poprawne."

włóż nagraną płytę i powtórz operację

[ciach]

polecam lekturę www.cdrinfo.pl

--