Problem z nagrywarka LG

Autor: Adam Nastula (an_at_idn.org.pl)
Data: Mon 15 Apr 2002 - 09:55:43 MET DST

Mam problem z nagrywarka - albo nie umiem nagrywac. Moj naped CD to 16/10/40
firmy
LG o oznaczeniach: HL-DT-ST CD-RW GCE-8160B. Chodzi o to, ze kiedy wloze do
napedu czysta,
niezapisana plyte CD-R lub CD-RW i probuje ja otworzyc, nie jest ona
widziana przez system. Pokazuje sie wtedy napis: "Wloz dysk do stacji dyskow
D:". Plyta oczywiscie juz tam jest. Takie same objawy wystepuja podczas
proby zapisu na plycie za pomoca programu np. Fire Burner. Jednoczesnie,
kiedy zagladam do Wlasciwosci z okna Moj komputer, wykazuja one z jednej
strony calkowite
zapelnienie plyty (kolo symbolizujace plyte ma kolor niebieski) ale
jednoczesnie w pozycji Zajete jest 0 bajtow.
Oprocz tego mam jeszcze problem ze skrotem do tego napedu na pulpicie. Kiedy
tam klikne prawym klawiszem myszy i otworze Wlasciwosci, otwiera sie
zakladka Skrot, ale przy probie otwarcia zakladek Ogolne lub
Zabezpieczenia, pokazuje sie napis: "Okreslona w polu Obiekt docelowy nazwa
D:\ jest nieprawidlowa. Upewnij sie, czy sciezka i nazwa pliku sa poprawne."
Wszystkie plyty zapisane "fabrycznie", tzn. np. plyty z danymi dolaczane do
czasopism i plyty kompaktowe z muzyka sa odtwarzane bez problemow. Otwierana
jest tez plyta CD-R z moimi danymi, ktora sporzadzil na moja prosbe serwis
na okolicznosc naprawy gwarancyjnej (nie chodzilo wtedy o nagrywarke) i
zwiazanego z tym
formatowania dysku.
Co to moze byc?

Adam Nastula