Jaja z myszka na starcie Win2000

Autor: hudson (hudsoon_at_poczta.onet.pl)
Data: Mon 15 Apr 2002 - 02:07:54 MET DST

Czesc,

Od kiedy mam nowa plyte - AsusP4B266 i zainstalowalem system na
nowo mialem kilka niespodzianek. Niespodzianki typu "zapomnij o
starszych dobrych i spradzonych sterownikach ELSA bo na nowych
INF Intela one nie pojda w multimediach" itp sobie latwo poradzilem.
Ale nie wiem co zrobic z jednym fantem - moze ktos sie spotkal:
Czasem (to bylo juz przy instalacji windowsa!) a pozniej co jakis
czas (czesto przy instalacji jakiegos programu i restarcie) - wchodzi
do Windowsa ale .... bez myszki!!!!
Jak instalowalem sterowniki Logitecha to sie popieprzyl kilka razy
i dal takie przyspieszenie, ze musialem zrestartowac i po restarcie
sie okazalo, ze na tych samych ustawieniach juz znow jest dobrze.
Innymi slowy - czasem, sporadycznie laduje sie bez myszki widocznej,
(80% razy bledow), czasem z widoczna ale nie mozna nia poruszyc
(10% bledow) i czasem jest OK ale zmienia raz mocniej raz slabo
ustawienia (10% bledow) i to sie od razu czuje bo "nie trafiam" po
prostu w ikonki. Wyczuje to od razu, sprawdzam a ustawienia myszy
sa takie ajkie powinny byc - zadne przyspeiszeniem, speed nic nie
ejst zmienione.

Albo to windows i stery?
Albo to plyta i cos sie wywala z USB?
Czy ktos cos podejrzewa?