Re: SEAGATE BARRACUDA IV

Autor: hudson (hudsoon_at_poczta.onet.pl)
Data: Mon 15 Apr 2002 - 02:02:16 MET DST

Cichy i cichy ...
Albo macie szczescie albo nie tak cichy jakbym chcial :).
Generalnie 80tki niektore piszcza - daja taki wysokiej czest. ton
ktory slychac nawet jak wygluszysz obudowe. I niestety programik
ktory niby wylacza test a pzrez co mam "wylaczyc" piszczenie
tez nie dziala zawsze a pzrynajmniej u mnie w dwoch egzemplarzach
absolutnie nie zadzialal.
Tak wiec Barracuda 40GB chodzi u mnie tak cicho, ze ja nie slychac.
80GB tez - ale slychac jak piszczy (cos jak stary telewizor na
lampach).

Pozdro
Janusz