Re: (lekko offtopic) Nero 5.5+ i okładki CD

Autor: splvr (dgim_at_box43.pl)
Data: Sun 14 Apr 2002 - 22:14:35 MET DST

jfiok_at_jfiok.org (Jacek Fiok) wrote in

> Hej.
>
> Nie wiedzialem, gdzie napisac, mam nadzieje, ze moze byc tu.
>
> Problem jest śmieszny.
>
> Kiedyś razem z nagrywarką dano mi program Nero 5.0.
>
> Nagrywalem sobie plytki audio, po czym robilem plik->drukuj okladke na
> cd. I to bylo w zasadzie tyle, pokazywalo sie i drukowalo po
> kliknieciu, wychodzil kwadratowy wydruk z listą utworów. Nic pieknego,
> ale dzialalo.
>
> A teraz mam "upgrade" 5.5.5.1. No i masz babo placek. Opcja "drukuj
> okladke na CD" jest, ale uruchamia oddzielny program Nero Cover
> [...]

Jezeli chodzi o drukowanie np. list utworow czy okladek itd. w Nero a dokladniej
w nero cover designer to nic prostszego.
Otwierasz pusty dokument, zaznaczasz ktora strona Ciebie interesuje(przod, tyl,
srodek...), wchodzisz w: obiekt->wstaw->pole tekstowe, w tym momencie pojawia Ci
sie krzyzyk zaznaczasz nim obramowania okladki(aby napisy nie wyjechaly Ci poza
okladke), kiedy juz masz zaznaczone klikasz prawym przyciskiem myszy w
zaznaczonym polu i wchodzisz w wlasciwosci i tam wpisujesz badz kopiujesz tytuly,
tyle. Pozniej drukujesz, pamietaj tylko zeby odznaczyc(bo domyslnie nero drukuje
wszystkie okladki)okladki ktorych nie chcesz.