(lekko offtopic) Nero 5.5+ i okładki CD

Autor: Jacek Fiok (jfiok_at_jfiok.org)
Data: Sun 14 Apr 2002 - 21:33:47 MET DST

Hej.

Nie wiedziałem, gdzie napisać, mam nadzieję, że może być tu.

Problem jest śmieszny.

Kiedyś razem z nagrywarką dano mi program Nero 5.0.

Nagrywałem sobie płytki audio, po czym robiłem plik->drukuj okładkę na cd.
I to było w zasadzie tyle, pokazywało się i drukowało po kliknięciu,
wychodził kwadratowy wydruk z listą utworów. Nic pięknego, ale działało.

A teraz mam "upgrade" 5.5.5.1. No i masz babo placek. Opcja "drukuj okładkę
na CD" jest, ale uruchamia oddzielny program Nero Cover Designer, do którego
nic się niestety domyślnie nie importuje, a te ikonki i różne prawda opcje w
menu, które podejrzewałem o działanie, też nie chcą zbytnio ze mną
współpracować.

Pytanie jest proste -- czy ktoś z Was miał może podobne doświadczenia, jak
sobie poradzić z powyższym problem -- ogólnie, jak wydrukować listę
utworów, które sobie nagrałem (w innej wersji niż ta okropna plik->drukuj,
która drukuje na A4 i nieraz wychodzi tego 2 strony).

I przy okazji, czy jest może jakaś możliwość eksportu listy nazw utworów do
jakiegoś pliku okołotekstowego. Przynajmniej ja nie zauważyłem.

(Może upgrade do 5.5.8 coś zmieni?)

Pozdrowienia,

--
Jacek