Re: K7S5A i wolne dzialanie pod W2K ... prosze o porade

Autor: Slawek Owoc (slawek_at_ds13.agh.edu.pl.spam)
Data: Sun 14 Apr 2002 - 15:52:59 MET DST

"Morginson" <morginson_at_poczta.onet.pl> wrote in message

> [...]

ad1 .. to nie ja kupilem taka plyte ... na pewno nie pchalbym sie w takie
nowe wynalzki (chipset SIS'a) ale teraz musze doprpwadzic to do stanu
uzywalnosci .... i tu mam problem

ad2 IP przypisane na "sztywno" wiec to nie to ...

> A co do wolnego dzialania to nie mam pojecia, sprobuj moze innego sysa
albo
> zainstaluj programiki dma98.exe i install.exe z plytki.

- ja mam windowsa 2000 (sp1 lub 2 - zaleznie od komputera) wiec takie
programiki do niczezgo mi sie nie przydadza ...

czy do SIS 745 sa jakies sterownioki do w2k do kontrolera IDE albo jakies
poprawki do chipsetu (cos jak VIA 4in1) ? na stonie ECS ani SIS'a nie
znalazlem ..

Pozdrawiam
Slawek