Re: K7S5A i wolne dzialanie pod W2K ... prosze o porade

Autor: Morginson (morginson_at_poczta.onet.pl)
Data: Sun 14 Apr 2002 - 14:16:37 MET DST

> Stary, podziwiam cię, że kupiłeś płytę ECS... Moi dwaj znajomi mieli do
> czynienia z tymi płytami i mieli mniej więcej 70- procentową awaryjność.

Mnie tez mozez podziwiac ze kupilem ECS'a, mialem zwisy ktorego winowajca
byl twardy, zainstalowalem jeden programik i zwisow jak dotad nie widac.
Wszystko zalezy od reszty sprzetu jaki posiadasz, nie ma idealniej plyty na
rynku. Nawet na Soltekach czy Asusach sa niezle jazdy.
A co do wolnego dzialania to nie mam pojecia, sprobuj moze innego sysa albo
zainstaluj programiki dma98.exe i install.exe z plytki.

Pozdrawiam
Morginson