szajsung padl [hdd]

Autor: Bucz (bucz_at_NOSPAMIX@go2.pl)
Data: Sun 14 Apr 2002 - 15:37:05 MET DST

...jak juz nie moglem uruchomic fdiska, pqmagica i cfdiska to sie domyslalem
i wczoraj zrobilem low formata
3.5 mb badow rozsypanych po calych 18,6 GB tylko nie mam pojecia od czego
sie tak sypna ani nie upadl ani nic, pewie dlatego ze to samsung i jush
teraz moje pytanka
1.gwarancja chyba na niego jest bo kupilem w czerwcu 2000 wiec mysle ze 2
lub 3 latka no ten szajs dawali???
2.czy beda jakie problemy z wyminieniem go czy ide do servisu mowie bady sie
pokazaly czekam 2 tygodnie i mam nowy? czy bede musial cos sciemnieac
3.tak z ciekawosci sie zapytam co oznaczaja hieroglify na naklejce
gwarancyjnej na dysku naklejka jest z actiona i mam 4 pola

- 2000 - rok zapewne
- pola od 1-4 zakreslona 4
- pola od 1-10 zakreslona 5
- pola od 1-6 zakreslona 4