Re: P/I-P55TVP4 ASUSA (3 pytania)

Autor: Tomasz Dobek (dobsiens_at_o2.pl)
Data: Sun 14 Apr 2002 - 15:32:25 MET DST

In article <3CB95F00.34545E71_at_magsoft.com.pl>, rsokol_at_magsoft.com.pl
says...
> Hi,
>
> Tomasz Dobek wrote:
> >
> Działać na jednym napięciu będzie, ale się będzie grzał
> cholernie. Upgrade BIOSu nie zmieni braku obsługi drugiego
> napięcia przez płytę (jeśli rzeczywiście nie ma), może jedynie
> wprowadzić rozpoznawanie procesora przez BIOS.

No wlasnie, w sumie mi sie nic nie grzeje, a jezeli ma wieksze napiecie,
to chyba powinien dac zwiekszyc mnoznik bez problemu (z 2,5 na 3x mam
p166), a nic mi z tego nie wychodzi. Dlaczego i czy da sie cos z tym
zrobic ?

--
Pozdrawiam,
Tomasz Dobek