Re: Soltek SL-75KAV

Autor: volcan (cool_komputery_at_interia.pl)
Data: Sun 14 Apr 2002 - 10:45:59 MET DST

> Coz, czy to bedzie sensowna odpowiedz to nie wiem... :), mam F1 i
chodzi,
> wydaje mi sie ze skoro nie pisze ze ma byc F1 to Tobie tez pojdzie.

Sensu trudno jej (twojej odpowiedzi) odmówić :) No właśnie nie wiem czy nie
napisali że ma być F1 bo stwierdzili, że jak jest starszy BIOS, przy którym
jest napisane że ma być F1 to z nowszym będzie tak samo? No a z drugiej
strony ten BIOS pasuje również (tzn ten sam jest do ściągnięcia ze strony
Solteka) do SL-75KV, która jest starszą konstrukcją. Pewnie spróbuję dzisiaj
no i jak pójdzie dobrze, to napiszę, a jak nie, to już nie napiszę, aż kompa
do życia przywrócę :)

Pozdrawiam :)