Re: LCD wyjscie DVI

Autor: ropian (WYTNIJTO.ropian_at_poczta.onet.pl)
Data: Sun 14 Apr 2002 - 10:44:34 MET DST

 Bez znaczenia czy dvi, czy standard 15pin....Ale do LCD kup dobra karte!!
Najlepiej ATI, lub Matroxa (jesli nie grasz).
 Na ge-forcach - super nie jest. Od 2 lat mam stycznosc z monitorami lcd.
ciach..

Jakies pól roku temu zmieniłem vante na GeForce2 Titanium na ddr
Jakoś na razie nie bede zmieniał karty szkoda ze pol roku temu nie
pomyslalem o wyjsciuDVI
Obecnie bardzo duzo czasu spedzam przed monitorem .
Oczywiscie gram (jak kazdy)ale czesto pisze cos i czytam z netu
Niestey na monitor nie moge wydac wiecej niz 2500zł
Pozdrawiam
Roebrt