Re: Komputer do gier

Autor: Egghead (egghead_at_wp.pl)
Data: Sun 14 Apr 2002 - 00:47:55 MET DST

"Margud" <margud_at_wp.pl> wystukał (news:a9a4pt$mj8$1_at_news.tpi.pl):

> Bo na płycie głównej nie warto oszczędzać (posiadałem kiedyś płytę
> główną jakąś noname a potem miałem problemy z supportem producenta
> bios, drivery)
ECS ma doskonaly support (nic dziwnego, sa rekordzistami w sprzedazy
MB)

> płytę główną znacznie trudniej sprzedać od
> pozostałych komponentów (pamięć, procesor), markowe produkty
> według mnie łatwiej się pozbyć za rozsądną cene itp.
Jezeli za pol roku i dluzej, to cene osiagna taka sama, jedyna roznica,
ze ABITa szybciej sprzedasz.

> Wybrałem te
> dwie płyty bo ogólnie słyszałem dobre opinie na ich temat. A co do
> Shuttle AK31 nie jest u mnie ogólnie dostępna :-(
Wybor dobry, tylko ze na wyrost. Mam KR7 i chyba wymienilbym na Solteka
- sa drobne problemy.
Pozdrawiam
Egghead